Sunday, April 17, 2011

Η αρχή της online καριερα μου!

Όλα ξεκίνησαν σας αστείο τον Ιούνιο του 2010! Βαθιά μέσα μου ήξερα όμως ότι θα μπορούσα να έβγαζα κάτι από αυτή τη καινούργια προσπάθεια. Στην αρχή ήθελα να γίνω και εγώ blogger ειδησιογραφίας αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι ήταν κάτι πολύ δύσκολο και έτσι σύντομα τα παράτησα αφού δεν είχα το χρόνο να προλαβαίνω καταστάσεις αλλά και τους υπόλοιπους bloggers που προφανώς δεν ήταν άτομα τα οποία δούλευαν μόνα τους.

Η αρχή όμως έγινε! Δεν ήταν και η καλύτερη αλλά αυτό με πείσμωσε ακόμα περισσότερο. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα τα βάζω κάτω αν και στην πραγματικότητα είχα ψιλο-απογοητευθεί!! Ειδικά όταν είδα ότι το traffic μου ήταν πολύ μειωμένο και δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες μου.
Άρχισα να βρίσκω διάφορες προφάσεις του τύπου:
- Η σελίδα μου είναι στα Ελληνικά και είναι πολύ περιορισμένη η αγορά αυτή
- Δεν έχω γνώσεις προγραμματισμού
- Δεν έχω αρκετό χρόνο να τρέχω μία σελίδα 24 ώρες το εικοσιτετράωρο
- To blogger δεν μου δίνει όλα αυτά που πραγματικά χρειάζομαι να πετύχω
Αποφάσισα να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη και να σκεφθώ το πώς μπορούσα να εμπλακώ σε μία αγορά δισεκατομμυρίων χρηστών, αφού για κάτι τέτοιο πρόκειται, και μάλιστα να το κάνω με επιτυχία. Φυσικά πάντοτε ο στόχος ήταν τα λεφτά και μάλιστα τα πάρα πολλά λεφτά!
Σύντομα συνειδητοποίησα ότι στην μάχη αυτή δεν ήμουν μόνος μου και σίγουρα δεν ήμουν ο μοναδικός που είχε τέτοιες βλέψεις. Βλέπετε, σε μία τέτοια αγορά υπάρχουν και εκατομμύρια «προμηθευτές» που σχεδόν όλοι τους έχουν ως στόχο τους τα λεφτά στο διαδίκτυο.
Αποφάσισα να αλλάξω τακτική και να αρχίσω κάτι καινούργιο που δεν θα μου έτρωγε τόσο πολύ χρόνο όσο το ειδησεογραφικό αλλά ταυτόχρονα θα μπορούσα να παραμείνω στην αγορά μέχρι να βρω το δρόμο μου. Μάλιστα, είπα να δοκιμάσω την τύχη μου και με ένα αγγλικό website έτσι ώστε να μπω στην πηγή με τα πολλά «ψάρια»! Σύντομα όμως και εκεί συνειδητοποίησα ότι οι «ψαράδες» είναι πάρα πολλοί και πολύ πιο επαγγελματίες με πολλά χρόνια πείρας.
Αυτό όμως δεν με πτόησε καθόλου, αφού έτσι και αλλιώς δεν ξόδευα και πολύ χρόνο στην καινούργια ιστοσελίδα μου αφού έκανα μόλις ένα posting την ημέρα. Αυτό όμως μου έδωσε τον χρόνο να μαθαίνω τον τρόπο στησίματος μίας ιστοσελίδας άλλα και να διαβάσω και να επισημάνω μέσα από τον κυκεώνα του διαδικτύου τους σωστούς τρόπους για την επιτυχία στο διαδίκτυο.
Το σίγουρο είναι ότι ένιωθα αρκετά ικανός να κτίσω  μία καριερα φορόντας τις πιτζάμες μου στο σπίτι και χωρίς να χρειαστεί να ψάξω για δουλεια στο εξωτερικο!

No comments:

Post a Comment