Monday, April 18, 2011

Κάνε καριερα εκατομμυριούχου στο internet;;;;;;

Κάνοντας την έρευνα μου για να ξεκινήσω την προσπάθεια μου να βγάλω λεφτα online άρχισα να πέφτω πάνω σε ιστοσελίδες που υπόσχονταν να με κάνουν ακόμα και εκατομμυριούχο αν ακολουθούσα τις οδηγίες τους και φυσικά πλήρωνα ένα καθόλου ευκαταφρόνητο εφάπαξ ποσό για να αγοράσω τα ebook τους, τις οδηγίες τους και οτιδήποτε άλλο φανταστείς.

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι πολλού πέφτουν στην παγίδα και πληρώνουν τεράστια ποσά αλλά στην πραγματικότητα αγοράζουν ελπίδα και μόνο ελπίδα. Στο κάτω-κάτω αυτοί που πουλάνε αυτά τα πράγματα γιατί δεν τα εφάρμοσαν για να γίνουν οι ίδιοι εκατομμυριούχοι και προσπαθούν να σε πείσουν εσένα να τα εφαρμόσεις. Αν γίνονταν πραγματικά εκατομμυριούχοι δεν θα είχαν την ανάγκη να σου πουλήσουν εσένα την ιδέα τους αλλά θα την άραζαν στην Waikiki beach στην Honolulu για να απολαύσουν την καλή ζωή.
Η αλήθεια είναι ότι το internet είναι μία τεράστια αγορά αλλά αυτό δεν σου εγγυάται ότι θα σε κάνει εκατομμυριούχο. Αν ήταν τόσο απλό τότε όλοι θα γίνονταν πλούσιοι και θα τέλειωνε η ιστορία. Σαν όλες τις υπόλοιπες αγορές μερικοί θα πιάσουν την καλή, μερικοί θα βγάζουν ένα καλό μηνιαίο εισόδημα και οι μάζα θα προσπαθούν να επιβιώσουν χωρίς σχεδόν καθόλου εισόδημα. Εγώ μπορώ να σας εγγυηθώ ότι αν ακολουθήσετε τις οδηγίες μου θα μπορείτε να έχετε ένα καλό μηνιαιο εισοδημα ή καλύτερα ένα έξτρα εισόδημα που θα συμπληρώνει τον οικογενειακό σας προϋπολογισμό.
Πως μπορώ να είμαι τόσο σίγουρος;;;;;; Μα είναι απλό!!!!! Εφαρμόζω την τεχνική αυτή τους τελευταίους έξη μήνες και πετυχαίνει τέλεια. Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα την καριερα μου τον πρώτο μήνα με ένα εισόδημα 5 δολαρίων και είχα απογοητευθεί. Αλλά είπαμε ότι είμαι πολύ επίμονος χαρακτήρας και κατάφερα σήμερα έξι μήνες μετά να έχω ένα αρκετά καλό μηνιαίο εισόδημα που μου δίνει ελπίδες ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα ακουμπήσω ακόμα τις 3500-4000€ το μήνα. Φυσικά τίποτε δεν έρχεται εύκολα και στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω την σύζυγο για την πολλή επιμονή αλλά κυριότερα και την στήριξη που μου παρέχει καθημερινά στην όλη μου προσπάθεια.
Πρέπει να γνωρίζετε ότι από την στιγμή που θα εμπλακείτε σε μία τέτοια προσπάθεια θα πρέπει να κοπιάσετε πραγματικά και δώσετε αρκετό από τον ποιοτικό σας χρόνο μπροστά στον υπολογιστή σας αλλά δεν πρέπει ούτε μία στιγμή να το βάλετε κάτω! Οι κόποι σας πιστέψτε με θα ανταμειφτούν στο έπακρον. Ειδικά αν είστε άτομο άνεργο που έχει πολύ χρόνο να διαθέσει, πιστέψτε με, θα γίνετε το αφεντικό του εαυτού σας και θα βγάζετε αρκετά χρήματα που δεν θα χρειαστεί να ξαναψάξετε για δουλειά!

No comments:

Post a Comment