Tuesday, April 26, 2011

kariera sto diadiktio

Στις δύσκολες εποχές που ζούμε το να επιδιώκεις μία kariera στο ιντερνετ είναι μια εναλλακτική επιλογή που ίσως πολλοί από εσάς θα έπρεπε να το έχετε ήδη σκεφτεί και δοκιμάσει. Το να βγάζεις λεφτα online είναι μια δύσκολη και κοπιαστική υπόθεση. Σίγουρα το να εργάζεσαι από το σπίτι σου, φορώντας τις πιτζάμες σου και απολαμβάνοντας τον καφέ σου χωρίς να έχεις κάποιο τάχατες αφεντικό στο κεφάλι σου είναι μεγάλη υπόθεση.

Δεν σημαίνει όμως ότι δεν θα κοπιάσεις και δεν θα χάσεις αρκετό από τον ποιοτικό χρόνο σου με την οικογένεια ή τους φίλους σου. Η εργασια απο το σπιτι είναι μία καλή ιδέα που μπορεί να φαντάζει εύκολη αλλά θέλει πάρα πολλή αφοσίωση που σημαίνει και παραγκώνιση άλλων ενασχολήσεων για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αυτό όμως δεν πρέπει να σας πτοεί αφού οι μεγάλες θυσίες φέρνουν και μεγάλα οφέλη. Έχουμε ακούσει πάρα πολλές περιπτώσεις όπου άνθρωποι έγιναν ζάμπλουτοι με την ενασχόληση τους στο διαδίκτυο. Ναι, το έχω πει αυτό ξανά και σίγουρα θα το ξαναπώ μέχρι να το αφομοιώσετε εντελώς! Αν είναι να ξεκινήσετε να ασχοληθείτε με το διαδίκτυο για να γίνετε ζάμπλουτοι, σταματήστε μέχρι εκεί. Μην κάνετε ούτε ένα βήμα παραπέρα! Θα χάσετε απλώς τον χρόνο σας και θα απογοητευθείτε σύντομα. Αυτοί που έγιναν ζάμπλουτοι είναι πολύ λίγοι σε σχέση με αυτούς που ασχολούνται με το επάγγελμα αυτό.
Για να είμαι ειλικρινής και εγώ ξεκίνησα με αυτό το σκοπό, του να γίνω πάμπλουτος. Προφανώς όμως έφτασα μέχρι εδώ πολύ αργά! Μάλιστα είχα τόσο μεγάλες βλέψεις που ξεκίνησα να δημιουργώ την πρώτη μου ιστοσελίδα στην αγγλική γλώσσα. Σύντομα όμως συνειδητοποίησα ότι βρισκόμουν μέσα σε μία τεράστια λίμνη με εκατομμύρια καρχαρίες και εγώ μόλις άρχισα να μαθαίνω να κολυμπώ! Αυτό με ταρακούνησε και με έκανε να αλλάξω σύντομα πλάνα. Δεν με ενδιέφερε πλέον να γίνω πλούσιος αλλά το να βγάζω ένα μηνιαίο χαρτζιλίκι που θα συμπληρώνει το μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα. Ήταν ο καλύτερος στόχος που θα μπορούσα να θέσω στον εαυτό μου και ο πιο συνειδητοποιημένος.
Άρχισα να κάνω νέα πειράματα και νέα λάθη. Ευτυχώς είχα την αναγκαία στήριξη και καθοδηγήσει από ένα πιο έμπειρο άτομο που συχνά πυκνά αξιοποιώντας την γνώση του μου διόρθωνε τα λάθη μου και με βοηθούσε στο να βρω ξανά την σωστή πορεία.
Η σημαντικότερη ανακάλυψη που έκανα στο όλο χρονικό διάστημα που ασχολούμαι με αυτή τη δουλειά είναι ότι το Ελληνικό διαδίκτυο είναι ακόμα εντελώς ανεκμετάλλευτο και πολλά υποσχόμενο. Μάλιστα πρόσφατα κάπου διάβαζα ότι το τελευταίο τρίμηνο πουληθήκαν τρακόσες χιλιάδες smart phones στην Ελληνική αγορά. Αυτό σημαίνει ότι το διαδίκτυο μπαίνει για να τα καλά στην ζωή των Ελλήνων κάτι που δεν ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.
Η βασική μου άποψη κλείνοντας το άρθρο αυτό είναι ότι αν είναι να επιλέξετε να αρχίσετε μία τέτοια διαδικασία θα έλεγα να ξεκινήσετε κτίζοντας αρχικά μία ιστοσελίδα στα Ελληνικά. Ακλουθώντας αυτά που έχω να σας πω και ταυτόχρονα δουλεύοντας μία ιστοσελίδα στην Ελληνική γλώσσα δεν θα απογοητευθείτε και θα δείτε ότι μπορείτε να κτίσετε μία kariera στο ιντερνετ που θα σας δίνει ένα καλό μηνιαίο εισόδημα.

No comments:

Post a Comment